Squadak CompaQ

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 24 Aug 1995 - 09:08:50 MET DST

> Ochyda? Nie powiedzialbym. Compaq mojego znajomego, bazowany na 486dx2/66
> jest szybszy od wielu squadaqw ( :) ) z Pentium 66 w srodku.

pewnie tak jest, tylko ze te zintegrowane maja montowane raczej cieniaste
karty na plycie (jakies paradisopodobne) z reguly z 0.5MB ramu.
Niestety podstawki pod drugie 0.5MB nie ma. Czyzby to az tak znacznie
podnioslo cene zestawu ???
No i nie maja trybu true-color/32Kcolor/64Kcolor :( (te z 0.5 bez podstawki)

Do zalet nalezy tylko to, ze na pokladzie jest karta dzwiekowa zgodna z ESS
oraz Sound Blaster PRO .

> Co do braku mozliwosci skopiowania systemu na dyskietki, zgadzam sie w
> zupelnosci - jest to bezmyslne. Ale coz, zawsze mozna podlaczyc tape backup
> przez port rownolegly, i miec wszystko w jednym miejscu, zamiast bawic sie
> w piecdziesiat dyskietek, formatowac wszystko, opisywac kazda dyskietke z
> osobna itd.
>
> Regards,
> Pete Wroblewski

    I co z tego ? moze zrobie w malym drobiazgu antyreklame compaq.
Oni po pol roku nie sa w stanie dostarczyc kolejnego dysku do macierzy,
ktory bylby taki sam jak zakupione poprzednio.

we wszystkich readme jest WYRAZNIE NAPISANE ze dyski w macierzach
powinny byc _IDENTYCZNE_ . Niestety compaq nie jest w stanie sprostac
tym wymagniom.

dlatego wszyscy ktorzy chca kupic jakis server from compaq, niech kupuja
server ale bez macierzy. Macierze lepiej kupujcie w innych firmach, ktore
potrafia dostarczyc taki sam dysk nawet po dwoch latach.

wlasnie dlatego uwazam compaq za taki drozszy skladak.

                                oOOo
                       | Grzegorz Szyszlo network administrator |
                       | mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |