(no subject)

Autor: Piotr Wroblewski (piotr_at_highresnmr.biophys.upenn.edu)
Data: Sun 20 Aug 1995 - 06:34:46 MET DST

>wiem, widzialem. mam to w robocie. krotko mowiac ochyda (taki drozszy skladak)

Ochyda? Nie powiedzialbym. Compaq mojego znajomego, bazowany na 486dx2/66
jest szybszy od wielu squadaqw ( :) ) z Pentium 66 w srodku.

Co do braku mozliwosci skopiowania systemu na dyskietki, zgadzam sie w
zupelnosci - jest to bezmyslne. Ale coz, zawsze mozna podlaczyc tape backup
przez port rownolegly, i miec wszystko w jednym miejscu, zamiast bawic sie
w piecdziesiat dyskietek, formatowac wszystko, opisywac kazda dyskietke z
osobna itd.

Regards,
Pete Wroblewski