Re: Squadak CompaQ

Autor: Tomasz Finke (tom_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 24 Aug 1995 - 13:13:10 MET DST

> we wszystkich readme jest WYRAZNIE NAPISANE ze dyski w macierzach
> powinny byc _IDENTYCZNE_ . Niestety compaq nie jest w stanie sprostac
> tym wymagniom.
>
> dlatego wszyscy ktorzy chca kupic jakis server from compaq, niech kupuja
> server ale bez macierzy. Macierze lepiej kupujcie w innych firmach, ktore
> potrafia dostarczyc taki sam dysk nawet po dwoch latach.
> wlasnie dlatego uwazam compaq za taki drozszy skladak.

> | Grzegorz Szyszlo network administrator |

Dorzuce swoj kamyczek: w firmie, w ktorej pracuje od poltora roku uzywamy
serwera Compaq ProSignia z macierza 3x1GB. Przez ten czas macierz zdazyla
sie juz dwa razy zepsuc - wylecial jeden dysk. Co ciekawe, za kazdym razem
psul sie ten sam - najnizej zamocowany. Dysk byl produkcji IBM, dwa pozostale
Micropolis. Za drugim razem firma, w ktorej kupilismy sprzet dostarczala
nam nowy dysk prawie dwa tygodnie, mimo teoretycznego 24-godzinnego serwisu.
A jest to jedna z wiekszych i bardziej znanych w Polsce firm komputerowych...
Co gorsza, nikt nie potrafil nam powiedziec, dlaczego ten trzeci dysk jest
rozny od innych. Podobno zostalo to swiadomie zaprojektowane. W drugim,
blizniaczym serwerze od poczatku byla zepsuta karta sieciowa. Stracilem
trzy dni, zeby to wykryc, bo nie jest to latwe z poziomu SCO, ktory mial
tam byc instalowany. Na szczescie tym razem dostalismy nowa karte nazajutrz
po zgloszeniu do serwisu. Tak wiec ja rowniez nie mam najlepszej opinii
o Compaqu.

Tomek