Re: Karty dzwiekowe.

Autor: wojtekp_at_tch.waw.pl
Data: Wed 26 Jul 1995 - 17:58:32 MET DST

Heya,

[cut]

> Zwykly GUS ma wejscie 8-bitowe, 44.1 kHz, GUS MAX 16-bitowe, 48 KHz
> oraz dodatkowo uklad CODEC do kompresji dzwieku w czasie rzeczywistym,
> bo bez tego sekunda nagrania pochlonie 170KB dysku.

A co powiecie na GUS Ultrasound ACE??? Jest troche tanszy (~290nzl) a
zawiera dokladnie to samo co UltraSound (BEZ toru wzmacniaczy m.cz.). Ma na
sobie 512kB (do 1M). Ze swiatem zewnetrznym moze rozmawiac przez LINE_OUT
oraz przez LINE_IN. Moze korzystac z czegos takiego jak SB (np. SB16) i
bardzo sie z tego cieszy (mozna go troszke zapetlic i uzyskiwac dzwiek na SB
z Gravisa). Jesli sie dobrze pomiksuje to sie dostanie dobra synteze FM wraz
z WaveTable Gravisa. Oczywiscie kabelek do petlenia jest w zestawie :))
I co z tego? Mozna sie bawic grami ktore chca wspolpracowac z roznymi
generatorami dzwieku (np. DOOM z efektami z SB i muzyka z ACE .... i to
jednoczesnie .... czysta ROZKOSZ ....).
Jakies pytania ????

> Tomek
>
> PS. Ile osob byloby zainteresowanych uruchomieniem we Wroclawiu mirrora
> jednego z archiwow programow dla GUS'a?

Nie jestes pierwszy. Na wlasny urzytek robilem cos takiego juz w Warszawie.
Ale popieram. Zawsze mozna probowac robic re-mirror w Polsce :)))

Oczywiscie miejsce gdzie mozna zaopatrzyc sie w ACE moge podac w odpowiednim
liscie __prywatnie__ ....

                                                               Wojtek

Computers are not intelligent. Wojtek Piecek
They only think they are. UNIX Administrator
e-mail: <wojtekp_at_tch.waw.pl> or <wojtekp_at_batory.waw.pl>