Re: Karty dzwiekowe.

Autor: Tomasz Finke (tom_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 26 Jul 1995 - 17:28:39 MET DST

> [...]
> sobie 512kB (do 1M). Ze swiatem zewnetrznym moze rozmawiac przez LINE_OUT
> oraz przez LINE_IN. Moze korzystac z czegos takiego jak SB (np. SB16) i
> bardzo sie z tego cieszy (mozna go troszke zapetlic i uzyskiwac dzwiek na SB
> z Gravisa). Jesli sie dobrze pomiksuje to sie dostanie dobra synteze FM wraz
> z WaveTable Gravisa. Oczywiscie kabelek do petlenia jest w zestawie :))
> I co z tego? Mozna sie bawic grami ktore chca wspolpracowac z roznymi
> generatorami dzwieku (np. DOOM z efektami z SB i muzyka z ACE .... i to

Obawiam sie, ze cena ACE+SB >> cena MAX-a. Ale rzeczywiscie na comp.sys.ibm.
pc.soundcard.* taka konfiguracja czesto bywa zalecana. Mam pytanie: czy
ktos na tej liscie bawil sie juz w instalowanie tych dwoch kart dzwiekowych
w komputerze? Moze i warto byloby dokupic SB do GUS-a, widzialem ogloszenia
o klonach SB-16 za 200 zl....

URL ?

Tomek