Re: Witam po 4rech latach przerwy

Autor: znik <znik70_at_vp.pl>
Data: Sun 27 Feb 2011 - 09:12:10 MET

W dniu 2011-02-01 22:04, Tomasz Stafiński pisze:

> O fak. Znik. Kopę lat. Co słychać? U mnie ostatnie licencje na OS/2
> zniknęły (bez urazy) ze dwa lata temu. A jeszcze niedawno cały system
> sterowania siecią 110/15kV stał na Syndisie OS/2 i Pentiumach 100MHz.
> Teraz wszystko Windowsami stoi.
>
> Pozdrawiam,

o żesz mać :) oj duuuuużo czasu minęło. teraz mój email to
znik70@onet.pl . stara firma się rozsypała, przeszła w nowe ręce. ja na
polibudzie dawno już nie działam. robotę zmieniłem, dalej siedze w
lublinie. nadal myślę aby coś programować, ale wszędzie chcą javy i php
gdy ja nie cierpiÄ™ ani jednego ani drugiego.
a osobiście? no cóż. żona, dwójka dzieciaków, chałupa :)

znik.