Re: Witam po 4rech latach przerwy

Autor: znik <znik70_at_vp.pl>
Data: Sun 27 Feb 2011 - 09:09:22 MET

> Cóż, nic się nie dzieje. Poza nielicznymi przypadkami (jak ten który zaraz
> tą wiadomość przetworzy i w świat wypchnie) dawno umarł i nie żyje.
> U mnie jeszcze stoi siła przyzwyczajenia (nie trza psuć póki działa),
> jednak przy pierwszej poważnej awarii sprzętu odejdzie w niebyt.

dzięki za fajną relację :) i niezbyt fajne info :( na temat os/2
ecomstation. poważna kicha z tym że nie dało się kupić systemu ze
źródłami. w sumie IBM mógłby zastosować sztuczkę prawną, wydzielając
spółkę córkę do utrzymywania kodu źródlowego OS/2, i sprzedając tą
spółkę wraz ze źródłami. szkoda że sknery z microsoftu nie poszły tu na
rękę, ale niech im będzie. niech się biją z linuxem.

co do mnie, ja też przeszedłem na linua przy poważnej awarii sprzętu.
reanimowałem jeszcze wtedy os/2 warp4 kilka razy, i nic z tego nie
wyszło. jak już wszystko przeformatowałem na linuxa okazało się że
zdechła kość RAM. a teraz to siedzę różne. linux kilka odmian lecz nadal
jestem wierny debianowi, no i monopolista, na zmianę XP i 7.

wiem że to nie to forum, ale najnowszego debiana wypuścili zarówno
z linux kernel, jak i freebsd kernel. warto się zainteresować :) moim
zdaniem linux kernel nie ma zbyt dobre jakości.

Sławku, co do hihota, ze względów zawodowych dawno temu musiałem go
porzucić.