Re: Na przekor feralnej dacie

Autor: tessa <teresa.dygner.69_at_op.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 21:14:38 MET

On 13 Sty, 17:30, wengag <wen...@poczta.onet.pl> wrote:
> Zdaje się że coś zdublowałem, przepraszam. Teraz słów kilka na temat
> Twoich aukcji. Jak dla mnie cny są zdjęte ze starej lodówki, jeszcze
> sprzed denominacji.
> Kolejna sprawa. Nazewnictwo. Nie ma ametystu brazylijskiego, jest za to
> ametyst z Brazylii, może się czepiam, ale jak juz pisałem wcześniej
> przystąpienie ma swoje konsekwencje.POdobnie z ametystem meksykańskim.
> Dlaczego potrafiłaś poprawnie napisać ametyst z URalu ( brzydki),( jak
> na Ural), a o innych piszesz iż ich pochodzenie decyduje o rodzaju?
> [...]

Wróciłam, poniewaz Twoje slowa pogłebily watpliwosci, ktore mialam od
dawna. Czy mozesz mi wyjasnic, dlaczego ten ametyst z Uralu jest
brzydki jak na Ural?Chce wystawic Lzy Apacza i tu mam spore
watpliwosci.Juz kiedy robilam zdjecia zauwazylam ze jeden( i ten
akurat sfotografowalam) rozni sie od pozostalych. ma paski jak onyks,
pozostale sa smolisto-czarne, szkliste ale nie przezroczyste jak mozna
by oczekiwac od tego rodzaju.jesli zechcialbys zerknac na moja strone
do dzialu oferta i sprobowac to ocenic bylabym nieslychanie
zobowiazana.Nie bede umieszczac linkow na aukcje skoro tak irytuje to
niektorych czlonkow grupy.Kazdy kto ogladal moja strone nie ma
watpliwosci do kogo skierowana jest moja oferta.Ciesze sie ze
pozostali zrozumieli moje intence i sluza mi krytycznymi radami nie
podejrzewajac ze probuje im cos sprzedac. Czuje sie zaszczycona,ze
moge nalezec do takiej grupy i uczyc sie od najlepszych. Nie lubie
robic niczego byle jak i dlatego Wasza krytyka jest dla mnie taka
cenna. Nawet jesli sprzedaje cokolwiek amatorom przez duze A nie chce
wprowadzac ich w blad. Rozumiecie jak wazne sa rzetelne informacje
zwlaszcza kiedy sie zaczyna.Licze ze uczynisz zadosc mojej prosbie.
Dlaczego nastawiales sie od razu na focha??? Pozdrawiam