Na przekor feralnej dacie

Autor: tessa <teresa.dygner.69_at_op.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 16:18:53 MET

Witajcie Moi Mentalni Pobratymcy
nie dodam nic do terminarza, bo widze, ze macie juz znany mi adres
wciaz nie otwiera sie strona na zdjecia, podana w regulaminie, wiec
czekam, choc cierpliwosc to nie moja cnota
ruszam z kopyta mimo pechowej daty i zapraszam na allegro na moje
aukcje, wszystkie uwagi odnosnie opisow mile widziane
SZCZOTKA AMETYSTU MEKSYKANSKIEGO (528993627)
 AMETYST Z URALU (529013648)
SZCZOTKA AMETYSTU BRAZYLIJSKIEGO (527873566)