Re: Nowe złoże czaroitu!??? Bajka czy coś w tym jest?

Autor: Jakub Witowski <kubawitowski_at_wp.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 22:17:55 MET

Już wcześniej słyszałem o Jakubie Witkowskim- kolekcjonerze minerałów.
Faktycznie, zbieżność .

Dnia 3-11-2007 o godz. 21:04 Andy napisał(a):

> Wydaje mi sie obecnie, ze ten chinski czaroit to raczej taki chwyt
> marketingowy, niz rzeczywisty czaroit. Prawdopodobnie jest to lepidolit a
> nie czaroit.
>
> Ciekawe czy Tomasz Praszkier, znawca mineralow rzadkich i kolekcjonersko
> drogocennych, bedzie mial cos na ten temat do powiedzenia?
>
> ak
>
> PS. Zdjecie w mindat jest Jakuba Witkowskiego. Co za zbieznosc, ze
> pierwszy
> post o czaroicie wyslal Jakub Witowski. Jedna litera roznicy. ;)

Poczuj moc wściekłej siły rockowych wiolonczelistow !
APOCALYPTICA na dwoch koncertach w Polsce:
04.11 Wroclaw: klub W-Z , 03.11 do warszawskiej Stodoły...
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fapocalyptica.html&sid=82