Re: Re: Nowe złoże czaroitu!??? Bajka czy coś w tym jest?

Autor: <pprzybyszewski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 21:22:38 MET

Rzeczywiście, czaroit jest przepiękny, ale odnoszę wrażenie, że chińskiemu
daleko do rosyjskiego. Nawet biorąc pod uwagę, że niektóre wyroby chińskie
mogą być nieco gorzej oszlifowane niż rosyjskie, jednak minerał pochodzenia
chińskiego nie ma aż tak nasyconej barwy.

Pozdrowienia

Piotr Przybyszewski