ODP: micro okazy ponownie .... ;)

Autor: Jacek Nowak <Jacek.Nowak_at_polsl.pl>
Data: Sun 30 Sep 2007 - 18:59:43 MET DST

Temat: Re: micro okazy ponownie .... ;)

No żyć nie umierać :D mamy kolegę, który sprzedaje mikroskopy :) mamy
drugiego, który robi preparaty... aż nie mogę się powstrzymać od zacierania
rąk :)

Wrócilem z Islandii i natrafiłem na ten wątek. W związku z tym mam pytanie:
1. Gdzie można nabyć mikroskopy polaryzacyjne do zmiannego śwaitła (przechodzące/odbite) - szykuje mi się w robocie zamówienie na około 10 sztyk - a wszystko co znalazełm oferuje tylko światło przechodzące lub odbite a nie zmienne.
2. Czy ktos z Was ma możliwość (odplatnego jeśli trzeba) wykonania szlifów ale nie przykrytych szkiełkiem nakrywkowym, tylko wypolerowanych, by ten sam preparat można było badać pod mikroskopem polaryzacyjnym a potem ewentualnie wykonać analizy składu w mikroobszarach? Sprzęt do tego dostarcza Logitech, ale usług nie robią :-(

Pozdrawiam, Jacek ;-)