Re: Najwiekszy diament [bylo: Re: mikro-mineraly i inne]

Autor: Katarzyna S. <addar7_at_gmail.com>
Data: Sat 29 Sep 2007 - 15:34:55 MET DST

Ja nawet nie wczytuję się zbytnio w treść tych wszystkich artykułów, odkąd
zobaczyłam to zdjęcie gdzie kryształ leży na stoliku obok telefonu. Mnogość
płaskich ścian w krysztale tej wielkości budzi moje podejrzenia. Gdyby
chodziło o minerał, który został wydobyty z jakiegoś pegmatytu, to byłabym
spokojna o jego autentyczność. Ale w przypadku diamentu to raczej mało
prawdopodobne.