Re: Galeria - Minera³y ¦wiata cz. I

Autor: <aptekapiokar_at_neostrada.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 13:42:45 MET DST

On 23 Sie, 13:21, Grzegorz Bijak <moo...@o2.pl> wrote:

> dzieki
>
> w wiekszosci robie olympusem sp-510
> tryb supermacro
> ostatnie zdjecia - swietlowka, ale nie zamocowana na stale, na czas
> robienia zdjecia trzymam ja w reku - mozna w ten sposob odpowiednio
> ustawic cienie, wydobyc konkretne szczegoly,
> ze wzgleu na dlugie czasy, zdjecia robie na samowyzwalaczu 2s
>
> sporo zdjec robie przy swietle dziennym przy oknie, ktore jest z boku,
> a po przeciwniej stronie daje blende domowej roboty - folia aluminiowa
> wzmocniona kartonem, w ten sposo likwiduje w duzej mierze glebokie
> [...]

Zrobi³em zdjêcia czê¶ci moich zbiorów . S± to pierwsze próbne zdjêcia
- muszê dopracowaæ g³êbiê ostro¶ci , o¶wietlenie i zamieszczê skalê
dla porównania wielko¶ci. Dodam te¿ opisy. Kilka okazów znalaz³em sam
( chryzopraz , kryszta³ , bursztyn ).
zobacz www.picasaweb.google.pl/baszuk w katalogu mineraly
jurek.B