Re: Meteory

Autor: <aptekapiokar_at_neostrada.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 13:18:42 MET DST

On 23 Sie, 00:17, "art_o2" <rutra...@o2.pl> wrote:
> A propos meteorów - 15 i 16.08. miałem możliwość podziwiania nieba nad Trybszem, malutka wieś na Spiszu, parę km od Białki Tatrzańskiej. Przy okazji wymyśliłem sobie sfocenie ruchu gwiazd -http://picasaweb.google.com/arturdy/RNe/photo#5101451484876458514na%b6wietlanie 10 minut pokazało całkiem udatnie jak porusza się Kasjopea:)! A przy okazji cienka linia wychodząca z prawego dolnego rogu w stronę Kasjopei to ślad meteoru. Btw - szoknięty jestem jego jasnością - przelot trwa ułamek sekundy a pozostawił tak wyraźny ślad:)!
> Pzdr,
> [...]

Mój syn 14.08 zrobił ponad 100 zdjęć ustawiając aparat na 30s w stronę
gwiazd .Okazało się , że na trzech można zobaczyć meteory. Dla
wyostrzenia przerobił je odpowiednimi filtrami.
można zobaczyć na www.picasaweb.google.pl/baszuk w albumie nocne
zdjęcia trzy fotografie przed i po przeróbce.
Jurek B