Re: Galeria - Minera³y ¦wiata cz. I

Autor: Grzegorz Bijak <moozg6_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 13:21:34 MET DST

On 23 Sie, 07:17, Jacek <j...@interia.pl> wrote:
> Mo¿esz zdradziæ jak wykonujesz zdjêcia ?
> Bo to niew±tpliwie cyfrak. Jaki ? Jak do¶wietlasz ?
> Zdjêcia s± bardzo OK.

dzieki

w wiekszosci robie olympusem sp-510
tryb supermacro
ostatnie zdjecia - swietlowka, ale nie zamocowana na stale, na czas
robienia zdjecia trzymam ja w reku - mozna w ten sposob odpowiednio
ustawic cienie, wydobyc konkretne szczegoly,
ze wzgleu na dlugie czasy, zdjecia robie na samowyzwalaczu 2s

sporo zdjec robie przy swietle dziennym przy oknie, ktore jest z boku,
a po przeciwniej stronie daje blende domowej roboty - folia aluminiowa
wzmocniona kartonem, w ten sposo likwiduje w duzej mierze glebokie
cienie
oczywiscie swiatlo nie jest najmocniejsze, wiec czasy tez sa dlugie,
niby statyw obowiazkowy, ale ze wzledu na brak miejscia nie uzywam go,
a aparat opieram na konstrukcji roznych przedmiotow ktore mam pod
reka :)

niebawem sprobuje porobic zdjecia z zarowkami blyskowymi i parasolkami

pozdrav
GB