Re: Galeria - Minera³y ¦wiata cz. I

Autor: Andrzej Pe³ka <U238_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 16:23:06 MET DST

U¿ytkownik "Grzegorz Bijak" <moozg6@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:1187868094.116061.240320@q3g2000prf.googlegroups.com...

> sporo zdjec robie przy swietle dziennym przy oknie, ktore jest z boku,
> a po przeciwniej stronie daje blende domowej roboty - folia aluminiowa
> wzmocniona kartonem, w ten sposo likwiduje w duzej mierze glebokie
> cienie

Przy moich skromnych próbach przeszkadza³y mi nie tyle zaciemnienia
obrazu minera³u, co jego cieñ padaj±cy na pod³o¿e (t³o). Akurat dzisiaj
eksperymentowa³em z "gubieniem" tego cienia i sposób "na szybê" jest
chyba najbardziej skuteczny. Blenda smolista, o¶wietlenie boczne od
okna, minera³ posadzony na szybie wzniesionej 5 cm ponad t³o.

http://img440.imageshack.us/img440/5738/b01xv5.jpg