Re: Mistrzostwa ... (idea)

Autor: agates.eu - Agates from Sudetes <pirop_at_poczta.fm>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 11:07:11 MET DST

>Jakie to
> mistrzostwa, gdy otrzymuje się zupełnie przypadkową działkę i jakie
> to mistrzostwo (?); w szybkości i intensywności kopania ? No bo
> przecież specjalnej wiedzy mieć do tego nie trzeba, jakiegoś
> szczególnego sprytu, "nosa" też nie ....

>Mam podobne zdanie na ten temat, ale bałem sie napisać ;-))
>Myslę, że to poprostu zabawa i tyle.

Ja też się z tym zgadzam. Tak jak już poprzednio pisałem lepiej było by nie wyznaczać działek, a wyznaczyć teren w którym swobodnie można było by się poruszać i poszukiwać według własnego uznania. A tu już można by się wykazać jakimś doświadczeniem, wiedzą i obyciem w poszukiwaniu. Z drugiej strony wiadomo że przy poszukiwaniu okazów element "szczęscia" jest chyba najważniejszy.

Zmien konto na takie o nieograniczonej pojemnosci.
Za darmo w INTERIA.PL