Re: chabazyty ze strzegomia

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 09:11:17 MET DST

Użytkownik "Tomek Praszkier" <pra_tomek@poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:mailman.272.1187383801.423.mineraly@man.lodz.pl...

> Problem w tej chwili nie jest natury finansowej. Oczywiscie, ze pismo
> przynosi straty ale mamy srodki na wydanie conajmniej kilku numerow
> Problemem jest czas - zredagowanie numeru na odpowiednim poziomie,
> korekty, sklad graficzny i obrobka materialow graficznych zajmuje
> conajmniej 1 miesiac pelnoetatowej pracy...

Przezornie zakładam, ze może się to spotkać z Twoim oburzeniem, ale
zaryzykuję... KIlka numerów Otoczaka zaledwie przejrzałem w zeszłym
roku na mistrzostwach w Kletnie. Latacie niewÄ…tpliwie wysoko, ale...
może byście się jednak redaktorzy spospolitowali nieco? Czy jakiś dział
(skromy, nie za wielki, strona ledwie) dla całkiem początkujących nie
zwiększyłby zainteresowania pismem? Przecież i o ziemniakach można
napisać dobry tekst, co więcej, można ludziom pokazać w jaki sposób
mogą w tych swoich pierwszych zdobyczach rozpoznawać dokładnie
te same minerały, które przedstawiacie w wyidealizowanych formach,
dając im przy okazji przedsmak czekających ich większych satysfakcji
i bardziej wiążąc nowych odbiorców z pismem. Co, nie dało by się?
Ci Prawdziwi kolekcjonerzy, też mogliby skorzystać, bo niejeden nie ma
pewnie pojęcia jak jego ulubieńcy wyglądają w postaci ziemniaczanej,
a to wiedzieć chyba im wypada.

                                                                      Andrzej