Re: chabazyty ze strzegomia

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 09:23:19 MET DST

> Przezornie zakładam, ze może się to spotkać z Twoim oburzeniem,
> ale
> zaryzykuję... KIlka numerów Otoczaka zaledwie przejrzałem w
> zeszłym
> roku na mistrzostwach w Kletnie. Latacie niewÄ…tpliwie wysoko, ale...
> może byście się jednak redaktorzy spospolitowali nieco? Czy
> jakiś dział
> (skromy, nie za wielki, strona ledwie) dla całkiem początkujących
> nie
> zwiększyłby zainteresowania pismem? Przecież i o ziemniakach można
> [...]

Jako, że praca nad Otoczakiem to wolontariat to jedyne co z tego mamy
to przyjemność. Pisanie o ziemniakach to dla mnie cierpienie,
przyjemność to pisanie o ładnych okazach. tak więc pozwól, że
utrzymamy (jeżeli kiedys jeszcze uda się coś wydać) wypracowany
przez lata styl. Zachęcam do wydawania samemu czasopisma - wzorem np.
Kamieniołaza. Rozumiem, że cos takiego chciałbyś widzieć - więc
smiało - do roboty! Im wiecej pism tym lepiej. Tylko, że w realu
trudniej coś zdziałać niż przed klawiaturą...
A gwoli sciałości - gdybys przeczytał kilka numerów od deski do
deski to zobaczył byś, że są tam teksty na różnym poziomie i o
bardzo różnej tematyce. Np. monografia górnictwa uranowego - to
chyba cos dla Ciebie? Czytałeś? A było i o dinozaurach, i o
meteorytach, o różnych krajopwych i zagranicznych stanowiskach...

T.