Re: chabazyty ze strzegomia

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 22:49:34 MET DST

On 17 sier, 2007, at 22:21, paleonet@op.pl wrote:

> Witam,
>
> zapytam : co dalej z Otoczakiem? Jest szansa na dalsze wydawanie
> go? Wiem,
> ze to kwestia kasy, tzn op³acalno¶ci ca³ej "imprezy" ale mo¿e
> gdyby podnie¶æ
> cenê egzemplarza? Kto jest zainteresowany to i tak kupi, a 5 z³
> czy 10 z³ w
> t± czy w tamt± ....chyba nie robi ró¿nicy. Tak mi siê
> przynajmniej wydaje
> osobi¶cie. Nie kupujemy go co dzieñ wiêc .... jak myslicie?

Problem w tej chwili nie jest natury finansowej. Oczywiscie, ze pismo
przynosi straty ale mamy srodki na wydanie conajmniej kilku numerow
(srodki statutowe Towarzsytwa).
Problemem jest czas - zredagowanie numeru na odpowiednim poziomie,
korekty, sklad graficzny i obrobka materialow graficznych zajmuje
conajmniej 1 miesiac pelnoetatowej pracy...
Myslimy natomiast o wydaniu szereg opracowan stanowisk geologicznych
oraz o wydaniu przewodnika mineralogicznego. Czas pokaże co z tego
wyniknie...

T.