Re: Strzegom

Autor: benitez <slawomir.szlinke_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 00:02:07 MET DST

Tomaszu Bardzo zajmujacy artykul. Zachodze w glowe tylko jak odroznic epidot od klinozoisytu...gdy to "cos" nie ma zielonej barwy... Czy moglbys wyjasnic nastepujace stwierdzenia: "Skalen potasowy wystepujacy w druzach pegmatytów, okreslany wczesniej jako ortoklaz lub mikroklin, to w rzeczywistosci mikropertyt mikroklinowy." - co to jest mikropertyt mikroklinowy? oraz "Albit wystepuje zarówno jako lamelki pertytowe w skaleniu potasowym" - coz to sa owe lamelki? Czy w zwiazku z tym, ze jestem posiadaczem kilku rozowawych skaleni z Czernicy, to mam sie cieszyc, ze mam choc ciekawostke? Acha co do znalezisk osobistych, to mam poki co jedno: taka "siatke" krysztalow clevelandytu 2 cm*3 cm wyroslych na morionach - niestety moriony jeden jako taki a reszta obtluczona - generalnie w ciagu pieciu minut "wyrosl" ochroniarz na formakach, z ktorym nie byloby specjalnych problemow, ale komunikowal sie przez krotkofalowke z kims innym i ten ktos polecil nas wywalic i nie bylo kiedy odbic czegos na spokojnie. Pozdrawiam wszystkich listowiczow Slawek

Rozwiazania Informatyczne dla Twojej firmy.