Re: Glupie pytanie

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 19:36:21 MET DST

> Co do artykulu przeczytalem ale sie nie produkuje bo nie chce byc
> posadzony o "ziemniaczana kolekcje". Tomku czasami nawet jesli
> uwazasz ze kolekcje sa niskiej wartosci ze wzgledu na jakosc okazow
> to przemilcz sobie czasami bo mimo ze sam podzielem poglad ze warto
> dbac o poszerzanie horyzontow i jakosci okazow to fizycznie nie mam
> kasy na lepsze okazy teraz - wiesz, moj maly szkrab zaczal ciezko
> chorowac - i tyle.

Miałem już nie pisac na ten temat ale nie moge....
Ja nie napisałem słowa o czyjejkolwiek kolekcji czy okazach
(większości waszych okazów nigdy nie widziałem).
Pisałem o tendencji. Zaczęło sie od tekstu w stylu "jesteśmy
kolekcjonerami ziemnaków i jestesmy z tego dumni". Pisałem w
odpowiedzi na taka postawę a nie o czich kolwiek okazach,
szczególnie tych których nigdy nie widziałem!

Ufff....
T.