Re: umc umc umc

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 15:26:42 MET DST

Nie chce przeprosin tylko wkurza mnie takie opluwanie.
A tak poza wszystkim to tzw. "handlarze" tak znielubienie na tym
forum wykonuja w mojej opinii niesamowita i pozytywna robotę.
Znaczna część okazów dobrej klasy pozyskiwana jest obecnie przez
profesjonalne firmy zajmujace sie eksploatacją lub podpisujace
kontrakty z czynnymi kopalniami. Dzieki temu uratowano tysiace
doskonałych okazów, które nie zostały zmielone lub nie zwietrzały.
najbardziej znane przykłady ostatnich lat to Yaogangxian w Chinach,
Tongbei w Chinach, Knappenwald w Austrii, Sweet Home Mine w USA, red
Cloud Mine w USA, Eagle Nest Mine w USA, Boleo w meksyku... moxna by
tak długo wymieniać.
Na dodatek trzeba pamietać, że prawie wszystkie profesjonalne firmy w
branży wyrosły z pasji kolekcjonerskiej - Pala Gems ze znaleziska
turmalinów w Pala Queen Mine, Thompson Minerals od znaleziska
wulfenitów w Red Cloud Mine itd.
Nie wszystko jest czarno-białe.
T.