Re: Re[2]: umc umc umc

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 15:31:03 MET DST

> Musiałbym być razem z Wami na miejscu i uczestniczyc w tym :( Wiec to
> troszke lekka abstrakcja.
>
> Jak mam tlumaczyc dziecku ze nalezy szanowac przyrode. Jak widze co
> robia ludzie po fachu.

No ja nie mogę...
Ile w życiu rekultywowałeś stanowisk po amataorach, które były tak
zdewastwoane że zagrażały bezpieczeństwu? Ile razy wydałeś pieniadze
na odsłoniecie cennego profilu do badań naukowych?
Spirifer w ciagu ostatnich lat wykonał takich projektów kilkanascie -
projektów zwiazanych z konserwacją przyrody nieożywionej.
Wiec proszę Cię człowieku odpuść sobie... I nie wierz we wszystkie
plotki jak dziecko.

T.