Re: O zgrozo !!! Czyli o estetyce ziemniaków.

Autor: art_o2 <rutra_64_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 01:47:45 MET DST

From: "Tomek Praszkier" <pra_tomek@poczta.onet.pl>
To: "Minerały" <mineraly@man.lodz.pl>
Sent: Wednesday, August 08, 2007 1:23 AM
Subject: Re: O zgrozo !!! Czyli o estetyce ziemniaków.

> I pomyśleć tylko Tomku, że jeszcze dzisiaj, przepraszam, wczoraj
> o godzinie 08:56 nie miałeś czasu na pisanie tutaj sążnistych tekstów.
> Teraz zaś mamy dzień następny, (00:56) i siedem Twoich postów.
> Przez ostatnich 10 miesięcy nie doczekałeś się tylu odpowiedzi na
> teksty zamieszczone w kąciku kolekcjonera na stronie
> http://www.mineraly.waw.pl/kacik_kolekcjonera No to jak z tymi
> kolekcjonerami jest? Tam się nie pojawiają, więc tu przychodzisz ich
> opieprzać?

Ilość odwiedzin na stronie mamy naprawdę wysoka - nie musisz sie o to
martwić. Strona nie pełni też roli foru i właściwie nie wiem po co
jest tam możliwość odpowiedzi ;-)

Pozatym ja nikogo nie opieprzam - ja poprostu nie mogę uwierzyć, że
na tej liscie wszystko jest "na głowie" - na szczęście w realu jest
OK ;-))
To naprawdę niezwykła lista kolekcjonerów, na której jak piszesz że
lubisz ładne okazy to wszscy sie na ciebie rzucaja jakby to była
jakaś profanacja.

Licze na to że jednak ktos tu sie jeszcze odezwie...
A przy okazji ile jest osób na liscie?

T.
 Ależ któż mówi, że nie lubi ładnych okazów, Tomku:)? Jedynie... de gustibus
non disputandum est - może różnimy się wyłącznie kryteriami "ładności";)!
Może każdy z nas nieco inne stosuje:)?

Artur