i tylko żal ...

Autor: michal jankowiak <janeeq_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 08:00:52 MET DST

Kolejne lato agatowe, a ja znów w szarych murach pozańskich osiedli, bez
urlopu i pewrspektyw na lepsze jutro. Ile to razy obiecałem sobie, że w
tym roku pojadę! ... No i pojechałem, ale myślami, oglądając zdjęcia z
poprzednich imprez.
Pozostało czekać na następny rok, ciekawe czy tylko po to, żeby na
kilka dni przed dowiedzieć się, że nic z tego. Życie płata niekiedy
takie figle. Jedyna nadzieja, że ludzie będący na polach agatowych
wszystkiego nie zebrali i wrześniowy wyjazd, który planuję dojdzie do
skutku.
Każdy kamień, nawet ten wspominany na forum "ziemniak" niesie za sobą
niezapomnianą historię

Jesteś fanem filmu "Seks w wielkim mieście"?
Ta komedia romantyczna jest dla Ciebie!
MIŁOŚĆ I INNE NIESZCZĘŚCIA - w kinach od 20 lipca!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fmilosc_i_inne.html&sid=1223