Re: i tylko żal ...

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 20:04:06 MET DST

Użytkownik "michal jankowiak" <janeeq@wp.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.78.1184565671.423.mineraly@man.lodz.pl...

> Kolejne lato agatowe, a ja znów w szarych murach pozańskich osiedli,
> bez urlopu i pewrspektyw na lepsze jutro. Ile to razy obiecałem sobie,
> że w tym roku pojadę! ... No i pojechałem, ale myślami, oglądając
> zdjęcia z poprzednich imprez.

Oj, oj, ale zalew pesymizmu... Choć i ja czasem weń popadam,
posumowując go krótką przypowieścią o jeździe - jest tam coś
o nagich pośladkach i kiepsko obrobionej desce... :-)

> Pozostało czekać na następny rok, ciekawe czy tylko po to, żeby
> na kilka dni przed dowiedzieć się, że nic z tego. Życie płata niekiedy
> takie figle. Jedyna nadzieja, że ludzie będący na polach agatowych
> wszystkiego nie zebrali i wrześniowy wyjazd, który planuję dojdzie
> do skutku.

A może dobrym sposobem okaże się nie czekać na lato ni agaty i wybrać
się w dowolnym terminie, choćby na jakieś "ziemniaczane" pola?

> Każdy kamień, nawet ten wspominany na forum "ziemniak" niesie za
> sobą niezapomnianą historię

Brawo! Otóż i kwintesencja mineralnej pasji. Może by oprócz kamieni
zacząć jeszcze zbierać takie o nich krótkie, a celne przypowieści?
Coś tu już kiedyś było takiego i nawet utkwiło mi w pamięci...
http://lists.man.lodz.pl/pipermail/mineraly/2003/06/3616.html

                                                              Andrzej