Re: Lato, Lwówek i agaty.

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 00:34:16 MET DST

Użytkownik "Andrzej Pełka" <U238@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f7e2ut$22t$1@news2.task.gda.pl...

> To chyba bardzo trudno rozdzielić, ale myślę, że lepiej aby ktoś potrafił
> rozpoznać minerał choćby w biżuterii, niż nie wiedział o nim zupełnie nic.
> A zdarzają się i sytuacje odwrotne - widywałem agaty i korale zdobiące
> witryny zakładów jubilerskich. Upał dziś rzeczywiście nieludzki. Kiedy
> ochłoniesz, napisz jeszcze parę słów relacji, nomen omen - na gorąco. :-)

O ho, ho! O ho, ho!
Grzebnąłem w necie, patrzę i widzę, że Lwóweckie Lato Agatowe ma
nie tylko entuzjastów, ale i zaciekłych przeciwników. Zęby i pazury są
"w robocie". Także dosadne określenia odbiegające aż nadto daleko od
tematu minerałów. Zresztą sami sobie wyróbcie pogląd, jeśli oczywiście
zechcecie przez to wszystko brnąć:
http://www.bossowski.pl/strona-robocza-glowna-a/07-lwoweckie-lato-agatowe/
Mnie tylko przypomniało się, jak w zeszłym roku jeden z listowiczów
po relacji z mistrzostw w Kletnie, odsyłał mnie z moją publikacją do
Urbana, podczas gdy w ich krytyce okazałem się nader łagodny.
Oczywiście Bartku, jeśli proszę Cię o relację z Lwówka, to chodzi mi
o jak najbardziej mineralną stronę imprezy. Czyje piwo tam sprzedawali,
i ile kto na tym zarobił, to już nie mój problem. Jeśli zaś tego typu imprezy
budzą u niektórych ludzi aż tak negatywne emocje, to zamiast brać w tym
udział, lepiej mi będzie znikać na ziemniaczanych hałdach mojego Zalesia.

                                                                   Andrzej