Re: Ach ta nuda...

Autor: Andy <andyk_at_spunge.org>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 13:29:36 MET DST

> też się wahałam czy zabrać głos
> jestem już z wami parę lat, ale rzadko zabieram głos, zawsze sobie myślę, że
> za mało wiem żeby się wypowiadać

Piekny post, jak i piekne sa krysztaly o ktorych opowiadasz, zachecam
zatem w przyszlosci do czestszych wypowiedzi.

> Wszyscy jesteśmy amatorami, chyba nie istnieje żaden człowiek
> (profesjonalista czy amator), który nawet w swojej dziedzinie wiedziałby
> wszystko. Znajomi śmieją się ze mnie że jak opowiadam o kryształach to mi

Wiele lat temu w Kurierze Chemicznym przeczytalem, ze nawet najlepszy
chemik na swiecie nie posiada wiedzy wiekszej niz 1% wiedzy chemicznej
jaka istnieje.
I tak jest prawdopodobnie z kazda rozlegla dziedzina.

ak