Re: Ach ta nuda...

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 22:51:21 MET DST

Użytkownik "andrzejewski-minerals" <andrzejewski-minerals@tlen.pl> napisał
w wiadomości news:mailman.42.1183593017.423.mineraly@man.lodz.pl...

> Pomyslalem ze jednak zabiore glos. [...]

Krzysztofie,
jestem i będę amatorem. I to nawet takim bardzo niedzielnym amatorem.
Nie wynika to z jakiejś niskiej samooceny, tylko świadomości tego kim
jestem i co tu robię. W sytuacji, kiedy zdarza mi się tutaj coś po sobie
zostawiać, nie mogę zupełnie nie troszczyć się o to, co ktoś sobie na mój
temat, czy też o mnie lub mojej "twórczości" pomyśli. Przede wszystkim
się nią bawię, ale przecież nie chcę, by była uważana za produkt idioty.
Nie jest to do końca tak, że uparłem się na tą akurat grupę dyskusyjną,
czy strony MINERAŁÓW - trafiłem tu całkiem zwyczajnie i zostałem
życzliwie przyjęty. Własna strona, to w moim przypadku byłby spory
przerost formy nad treścią, bo "profesjonalne kompedium" wyobrażam
sobie inaczej od mojej dotychczasowej produkcji, a skromność jeszcze
nigdy mi nie zaszkodziła. Kwestia satysfakcji czerpanej z tego, że jestem
tu obecny, jest bardzo złożona i starczyłoby jej na całkiem osobny temat.
Jeśli zaś zdarzy się tak, że jakiś dzieciak skleci sobie z mojej produkcji
wypracowanie (znam kilka takich przypadków) i zaowocuje ono dla
niego dobrą oceną w szkole, to nie mam nic przeciwko temu, bo ja też
ciągle jeszcze lubię dostawać piątki. :-) Kiedy przeczytałem Twój post,
to pierwszą moją myślą było - "rzeczywiście tak dobrze mnie ocenia,
czy wciąga na cienki lód...?" Jeśli to pierwsze, to bardzo dziękuję,
jeśli zaś drugie, to nie udało Ci się. To oczywiście żart. Dzięki... :-)

                                                        Andrzej