Re: Ach ta nuda...

Autor: andrzejewski-minerals <andrzejewski-minerals_at_tlen.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 01:50:00 MET DST

Pomyslalem ze jednak zabiore glos. Przyznam, ze potrafie zrozumiec obydwie strony, moze jedynie roznie sie interpretacja - wole raczej omijac slowa "ocena". Otoz od dawien dawna sie dziwie i sam siebie pytam, skad u Andrzeja az tak niska samoocena. Powiem wprost - to nie jest pierwszy przypadek, ( jest wrecz bardzo czesty ) ze podkresla on ze jest amatorem. Mniej wiecej poltora roku temu korespondowalem ze znajomym z uczelni, jednym z najlepszych aktualnie polskich mineralogow - profesjonalistow piszac miedzy innymi ze niekiedy mam kryzys wynikajacy ze swiadomosci, jak bardzo cofnalem sie z wiedza i jak odstaje juz od jakiegokolwiek przyzwoitego minimum. Powiedzial mi bez zastanawiania sie podczas dodatkowej rozmowy telefonicznej : "czlowieku, najlepsi w swiecie spece od mineralow to amatorzy bo naukowcy zajmuja sie najczesciej swoimi waskimi dzialkami i malo ich obchodzi cala reszta". Mysle ze najwyzszy czas aby Andrzej wybil sobie z lepetyny co ktos moze na jego temat pomyslec - a do kubla ze smieciami wywalil wszelkiej masci kompleksy. Ale wracajac do do owej ostrej niekiedy dyskusji. Otoz mam pytanie, dlaczego do diabla uparles sie na korzystanie z listy dyskusyjnej skoro od tak dlugiego czasu zajmujesz sie tym co Cie pociaga??? Uzbieralo sie tego cale mnostwo ze naprawde - az sie prosi aby zalozyc swoja wlasna, tematyczna strone www, zebrac do kupy rozne i niekiedy porozrzucane watki i stworzyc calkowicie profesjonalne kompedium wiedzy na temat promieniotworczosci naturalnej Sudetow + ewentualnie innych miejsc w kraju... Oczywiscie - masz od poczatku do konca racje, ze to czym sie zajmujesz jest przede wszystkim Twoja pasja i "wlasne dziecko" mozesz piescic i pielegnowac jak tylko masz na to ochote. Mnie kompletnie nie interesuje czy sie to komukolwiek podoba co robie, kiedy robie i jak robie. Zapewniam, ze swoj wlasny owoc pracy na calkowicie wlasnej stronie sprawi o wiele wieksza satysfakcje niz na jakimkolwiek forum. Poza tym na liscie mozesz przeciez zawiadamiac o nowych watkach. A zaloze sie ze licznik odwiedzin takiej strony bedzie najlepsza motywacja czy warto - szkoda aby ktokolwiek "punktowal" z powodu Twojej wlasnej wiedzy, pracy i zaangazowania. Pozdrawiam - Krzysiek