Re: Ach ta nuda...

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 20:30:43 MET DST

Użytkownik "JM" <jurmas@wp.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.36.1183569229.423.mineraly@man.lodz.pl...

> Szanuję Twoją pasję, podziwiam dokonania, [...]

Napisałeś, że szanujesz moją pasję i dokonania? Uważam, że to
tylko bzdury podane w formie którą odziałeś w pozory elegancji.
Nie szanujesz mnie nawet teraz - w mojej interpretacji wyrazem
szacunku dla korespondenta, jest przede wszystkim zrozumienie
tego, co miał mi on do przekazania. U ciebie zaś widzę, występują
z tym pewne trudności. Nie tylko z tym zresztą. Powinienem cię
teraz zeżreć razem z gnatami za to, że jeszcze wczoraj zdawało
ci się, że możesz nieuważać i defekować tutaj prosto na mój łeb.
Nie będę cię jednak jadł, boś niesmaczny i akurat tutaj wolę być
zachwyconym nudziarzem niż ludożercą. Nie będzie dziś, tu na
grupie słychać chrzęstu twoich kości. Skończyłem. Idź w cholerę!

                                                     Andrzej