Re: Ach ta nuda...

Autor: art_o2 <rutra_64_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 21:15:10 MET DST

From: "Andrzej Pełka" <U238@wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.mineraly
To: <mineraly@man.lodz.pl>
Sent: Wednesday, July 04, 2007 8:30 PM
Subject: Re: Ach ta nuda...

> Użytkownik "JM" <jurmas@wp.pl> napisał w wiadomości

> Napisałeś, że szanujesz moją pasję i dokonania? Uważam, że to
> tylko bzdury podane w formie którą odziałeś w pozory elegancji.
> Nie szanujesz mnie nawet teraz - w mojej interpretacji wyrazem
> szacunku dla korespondenta, jest przede wszystkim zrozumienie
> tego, co miał mi on do przekazania. U ciebie zaś widzę, występują
> z tym pewne trudności. Nie tylko z tym zresztą. Powinienem cię
> teraz zeżreć razem z gnatami za to, że jeszcze wczoraj zdawało
> ci się, że możesz nieuważać i defekować tutaj prosto na mój łeb.
> [...]
Pax, pax Domini!

Wydaje mi się, że zarówno blokowanie jak i - dość odległe od kwestii
merytorycznych za to ostre wymiany poglądów wskazane na forumnie były.
Chyląc czoła przed Andrzejem, jego wiedzą jakoż i sposobem tejże
przekazywania (dużo z niej dla siebie zatrzymałem) proszę o przyodzianie się
w nastrój wakacyjny a toporów na obchody bitwy pod Grunwaldem zachowanie!

Oczywistą rzeczą jest, że zebrała się tu grupa pozytywnie zakręconych
maniaków trwoniących czas na łazędze w dziwnych miejscach a i efektami tej
łazęgi chwalących się! A jakoż każdy z odbiegających od średniej krajowej -
a do takowych mam przyjemność i Forumnowiczów i siebie zaliczać - ma prawo
do swoich "hopla" - wnoszę o wyrozumiałość a nie obrażanie się na
interlokutorów. Sam tą drogą chcę się w piersi walnąć i wszech za głupotę
własną przeprosić gdyż intruzję wysadem ostanio nazwałem w dodatku błędną
lokalizację podając!

Panowie Czcigodni - daliście sobie już "po razie", zatem proponuję przejść
do bardziej pokojowych działań:)!

Artur