Re: wakacje 2007 - gdzie jechac

Autor: Marek J. Battek <marek_at_silez.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 11:03:34 MET DST

bulba008 napisał(a):
> Jestem calkowicie new w temacie kopanie mineralow.
>
> Chcialbym w wakacje wyskoczyc z rodzinka i troche pokopac mineraly. Maly
> ma 9 lat. Jakie miejsce polecicie tzn.
>
> - gdzie spac
> - gdzie kopac i co mozna w danym miejscu znalezc
>
> Preferuje raczej miejsca bezpieczne i legalne. Nie chcialbym rowniez aby
> pierwsza taka wyprawa skonczyla sie calkowitym fiaskiem.

Nie wiem skąd jesteś, ale jeśli nie będzie to zbyt daleko, to poleciłbym
Kletno. W okolicy bliższej i dalszej jest mnóstwo obiektów z noclegami i
wyżywieniem, w różnych cenach, natomiast w Kletnie nie znajdziesz może
oszałamiających okazów, ale dla początkującego zbieracza może to być
zabawa, a masz pewność, że coś znajdziesz. Ponadto na miejscu do
zwidzenia jaskinia Niedźwiedzia i kopalnia uranu (tak naprawdę to
fluorytu, ale jak ładnie to brzmi). Na pewno wielu informacji udzieli
Andrzej Pełka (jest często na grupie), w razie czego ja też służę
podpowiedziami (także na priva). Innym miejscem mogłaby być Miedzianka,
tam też można trochę okazów (może nie rewelacyjnych) nazbierać, z
noclegami i wyżywieniem w pobliskich miejscowościach też powinno bez
kłopotu coś się załatwić.

                        pzdr, Marek

--
mgr inż. Marek J. Battek