Re: Kletno - czy nie ma lepszych lokalizacji?

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 15:18:11 MET DST

Użytkownik "Tomek Praszkier" <pra_tomek@poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:mailman.321.1158907559.460.mineraly@man.lodz.pl...

> Nienormalne jest co innego - czy NIKT nie zbiera okazów, które
> można by uznać za dobre w skali międzynarodowej? Czy panuje jakaś
> zmowa milczenia? [...] To jest dla mnie dziwne... Normalna proporcja
> na takiej liście była by dla mnie taka, że mamy 10 postów o
> stanowiskach "dla maniaków" i 10 o stanowiskach z dobrymi
> minerałami. Tutaj proporcja jest 20:0 [...]

Nikt nie zbiera, nikt nie pisze, a proporcje między tym czego oczekujesz,
a tym co pojawia się na liście są niewłaściwe. Zgoda Tomku, tylko zwróć
uwagę, że za ten stan rzeczy na liście nie odpowiadają obecni na niej stali
jej użytkownicy, lecz ci o których obecność tutaj nieskutecznie zabiegasz.
Przykładowo, nie mogę opisać nieznanego mi Strzegomia, bo nigdy tam
nie byłem. Co mogę zrobić? O na przykład to, co już parę razy zrobiłem:
http://lists.man.lodz.pl/pipermail/mineraly/2005/03/0023.html
http://lists.man.lodz.pl/pipermail/mineraly/2004/12/0059.html
Na pytanie jaka była skuteczność moich zabiegów odpowiedz sobie sam
biorąc jednocześnie pod uwagę, że nie oczekiwałem prezentacji okazów
które można by uznać za idealne. Czy też mam opieprzyć tych ludzi którzy
nie zechcieli pokazać tutaj czegoś ze swoich zbiorów? Nie, bo tutaj bywa
się wyłącznie na zasadach całkowitej dobrowolności i moje poznawcze
"apetyty" nie obligują użytkowników listy do jakiejkolwiek aktywności.

                                                               Andrzej