Re: Kletno - czy nie ma lepszych lokalizacji?

Autor: Lukasz Gagala <diopsyd_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 11:39:54 MET DST

A mo偶e Strzegom nie wzbudza sensacji dlatego, 偶e r贸wnie dobrze mo偶na by
pisa膰 o super trafieniu chryzoberyli w Sudanie? O ile mi wiadomo wszystkie
topowe okazy ze Strzegomia w polskich prywatnych r臋kach pochodz膮 z czas贸w
do艣膰 zamierzch艂ych tj. przed naszym rodzimym Wielkim Skokiem w Prz贸d. To co
trafi艂o do kolekcji w ostatnich latach to raczej tamtejszy standard.

A co do podej艣cia do okaz贸w - w pierwszym po艣cie, kt贸rym uruchomi艂e艣
dyskusj臋 (chwa艂a Ci za to), pisa艂e艣 o KOLEKCJONERACH jednoznacznie
warto艣ciuj膮c ich na podstawie odwiedzanych stanowisk i dobywanych okaz贸w.
By膰 mo偶e nie taka mia艂e艣 intencj臋, ale przynajmniej ja to odebra艂em jako
niesprawiedliwe uog贸lnienie - i st膮d replika.

Brak ciekawych post贸w o stanowiskach, trafieniach itp? Qrna, wiesz przecie偶
doskonale jak u nas jest. Do stanowisk, o kt贸rych pisa艂e艣, w zasadzie nie ma
dost臋pu, a ujawinij si臋 z czym艣 nowym w tzw. "dziurze w pokrzywach", a zaraz
b臋d膮 pielgrzymki. Dlatego dobrzy zbieracze siedz膮 cicho, a informacje
wymieniaj膮 we w艂asnym, zaufanym gronie. I dziwne by by艂o gdyby by艂o inaczej.

pzdr

艁.G.