Re: Kletno - czy nie ma lepszych lokalizacji?

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 08:43:56 MET DST

Wydawa艂o mi si臋, 偶e jasnoi si臋 wyrazi艂em, ale mo偶e nie...

Dla mnie jest normalne, 偶e jest wielu zbieraczy, kt贸rzy koncentruj膮
si臋 na Polskich, niespecjalnych stanowiskach. To normalna sprawa.
Normalne jest to, 偶e s膮 dumni ze swoich okaz贸w - to bardzo dobrze.
Normalne jest to, 偶e pisz膮 o swoich znaleziskach na forcha itp.
Nienormalne jest co innego - czy NIKT nie zbiera okaz贸w, kt贸re
mo偶na by uzna膰 za dobre w skali mi臋dzynarodowej? Czy panuje jaka艣
zmowa milczenia? O ile o promieniotw贸rczo艣ci pisaku pustyni jest na
tej li艣ci po kilka post贸w to czemu nie ma ANI JEDNEGO na temat
Strzegomia???? To jest dla mnie dziwne... Normalna proporcja na
takiej li艣cie by艂a by dla mnie taka, 偶e mamy 10 post贸w o
stanowiskach "dla maniak贸w" i 10 o stanowiskach z dobrymi
minera艂ami. Tutaj proporcja jest 20:0 (i prosze nie 艂apa膰 mnie za
s艂贸wka - tak jaz z Kletnem, ta proporcja jest tylko "symbolem").
Celowo wsadzi艂em info o chabazytach i co? Nie pojawi艂 si臋 nawe 1
post na ten temat...

Ja nie staram sie deprecjonowa膰 ani zbieraczy ani ich kolekcji. Mo偶e
poprostu ta lista nie jest dla mnie? Cz艂owieka kt贸ry lubi 艂adne
okazy - a nie najrzadsze, czy najciekawsze??

Tomek

PS Juz niebawem info o millerytach z Polski.