Kletno - proba pogodzenia swaśnionych stron

Autor: <pprzybyszewski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 13:23:05 MET DST

Wielce Szacowni Koledzy

Czytałem relacje z Kletna i nie wydaje mi sie, aby obrazala ona kogokolwiek.
Tekst jest napisany  zywo, dowcipnie, bogato ilustrowany. To, ze pokazowano
dzentelmena nieco juz "zmiekczonego" napojami oraz troche posmiano sie
uczestnikow i organizatorow nie jest chyba niczym nagannym. Nie badzmy tacy
nadeci! Umiejmy zartowac przede wszystki z siebie.

Marzy mis sie taki dzien, w ktorym rownie burzliwa dyskusje wywolaja np.
spory na temat tekstury eratykow orogenezy kaledonskiej :))).

Obiecane przeze mnie podsumowanie dyskusji na temat chalkantu z polskiego
zaglebia miedziowego przesunie sie troche w czasie z powodu mich licznych
zajec w pracy.

Pozdrowienia

Piotr Przybyszewski