Re: chalkantyt - c.d.

Autor: <rjuskiewicz_at_interia.pl>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 00:26:29 MET DST

Obserwuję dyskusję na temat chalkantynu i bardzo się cieszę, że ktoś podejmuje temat nieuczciwości w allegro czy w innych interenetowych aukcjach. Kilkanaście dni temu zwóciłem uwagę na prezentowany na aukcji typowy jaspis ze Świerków, który był oferowany jako jakieś cudo z Sudetów i zostałem w odpowiedzi zignorowany przez wystawiającego słowami, nie chcesz to nie kupuj. Podobnie z cudami związanymi z barwionymi agatami . Oczywiście "to cudo" ktoś kupił nie zaznajamiając się z opinią nie licytującego neostradowicza. Wydaje mi się, że firmy handlujące w internecie powinny powołać jakichś ekspertów weryfikujących oferowane minerały. Wszak takich jak aktru, mido, czy kefcio jest na allegro niewielu/ przy ikazji serdecznie pozdrawiam/
Ryszard

PS. Fajny portal... >>> http://link.interia.pl/f196a