Re: Re: Jeszcze o szkle uranowym.

Autor: <pprzybyszewski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 13:29:52 MET DST

rjuskiewicz@interia.pl napisał:

>Panie Piotrze! Jak Pan jest zainteresowany skałami przywleczonymi przez
lodowiec, to polecam pracę doktorską Piotra Czubli, ktorej tematem były
skały polodowcowe znajdowane w kopalni węgla brunatnego Bełchatów, oraz ich
pochodzenie. Autor jest to niezwykle sympatycznym człowiekiem,chętnym do
udzielania informacji i mający ogromną wiedzę na ten temat. Adres
internetowy można znależć na stronach uniwersyteckich. W Muzeum
Geologicznycm przy Uniwersytecie Łódzkim jest wystawa skał przywleczonych
przez lodowiec.Zachęcam do jej odwiedzenia.
>Pozdrawiam
>Ryszard J.

>Najkrotsza trasa na wakacje: http://map24.interia.pl/

Wielkie dzięki za wskazanie bardzo ciekawego źródla na interesujący mnie
temat. Dotarłem do streszczenia referatu Pana Czubli
http://www.staff.amu.edu.pl/~sgp/gls/czu.html

Rzeczywiście bardzo ciekawe dane.

Pozdrowienia

Piotr Przybyszewski