Re: otoczak czy skala wybita z lomu

Autor: <msawarzynski_at_o2.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 10:43:35 MET

>przeciez w mineraly ilaste. Najrozsadniejszym wyjsciem byloby >poczekanie az znalazca poda w jakiej formie ta skale znalazl.
> Pozdrawiam

Witam!

Z tego co pamiętam skała ta była okragła. Znalazłem ją gdzies tak na poziomie 6 metrów nad poziomem rzeki (przy skałkach piaskowych pomiędzy Jerzmanicami a Nowa Ziemią). Ale z tego co sobie przypominam pózniej znajdowałem podobne okrąglaki w Kaczawie tylko rożniły się od mojego okazu tym że miały trochę inny kolor(nie tak czerwony) jak i rozbicie ich było łatwiejsze.

Pozdrawiam.