Re: Witam serdezcnie wszystkich kolekcjonerów

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 13:19:16 MET

> Nazywam się Janusz Zajdel i jestem mieszkańcem miejscowości Kamienna
> Góra na dolnym ślasku.Świat minerałów zafascynował mine ponad 25 lat

Witamy na liscie!

> temu.W swojej kolekcjonerskiej karierze zdążylem ukończyć w 1981
> roku specjalistyczny kurs dla kolekcjonerow minerałów,który odbył
> się w Ladku Zdroju.Dotychczas udało mi się znaleść kilka minerałów

I co bylo na tym kursie? Przydal sie do czegos? Kto go prowadzil?

> (łączna ich waga to około 2 tony).Jestem tesz uczestnikiem wielu

I nazywasz to "kilka"? ;) No chyba ze kazdy jest kilkusetkilogramowy. ;)

> wystaw i giełd minerałów.Przekraczając progi grupy dyskusyjnej mam
> nadzieję,że trafiam w grono żetelnych i odpowiedzialnych osób,nie
> takich,którzy licza tylko na ludzką naiwność np.pod względem
> rozpoznawania minerałów(w ten sposób pozbyłem się kilku ładnych
> okazów oddając je do analizy, nie wócił do mnie żaden nie mówiąc o
> tym bym się dowiedział co to był za minerał).Dlatego też na mojej

To gdzies Ty je wysylal, jesli mozna wiedziec?

Mozesz sprobowac pokazac nam ich zdjecia, choc w przypadku trudnych do
rozpoznania okazow same zdjecia zazwyczaj niewiele pomoga.

Na liste nie wolno zalaczac zadnych plikow, wiec albo umiesc te zdjecia gdzies
na swoim WWW, albo skorzystaj z serwisu http://imageshack.us/index.php , ktory
wlasnie sluzy do prezentowania zdjec na listach i forach internetowych,
wzglednie przeslij je do mnie, a ja gdzies je na WWW umieszcze i odesle Ci
linki do zdjec, ktore wowczas zaprezentujesz pozostalym osobom na liscie.

> półce z minerałami znajduje się kilka minerałów,których nie znam
> nazwy (są to pojedyncze okazy)i nie mam zamiaru komukolwiek ich
> przekazywać do analizy.Mimo,że mam wielu kolegów będących
> kolekcjonerami minerałów,chętnie poznam nowych i nawiążem kontakt w
> kwestji wymiany doświadczeń,minerałów i wspólnych wypraw.

Skoro masz wieloletnie doswiadczenie to chetnie posluchamy relacji z Twoich
wypraw mineralogicznych.

Mozesz tez jesli chcesz przygotowac artykuly do publikacji z Twoich wypraw
mineralogicznych oraz inne dotyczace mineralow i mineralogii, wowcza bedzie on
umieszczony na stronie WWW listy, w przypadku relacji z wypraw w dziale
Wyprawy mineralogiczne:
http://mineraly.pg.gda.pl/Wycieczki/

Kazdy uczestnik listy jest zapraszany do rozwijania jej strony WWW
(http://www.man.lodz.pl/MINERALY/ ), jesli chcecie cos na niej zwiazanego z
mineralogia opublikowac nalezy materialy do publikacji przeslac e-mailem do
mnie na priva.

ak
list-owner