Witam serdezcnie wszystkich kolekcjonerów

Autor: <topaz1962_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 08:26:56 MET

Nazywam się Janusz Zajdel i jestem mieszkańcem miejscowości Kamienna
Góra na dolnym ślasku.Świat minerałów zafascynował mine ponad 25 lat
temu.W swojej kolekcjonerskiej karierze zdążylem ukończyć w 1981
roku specjalistyczny kurs dla kolekcjonerow minerałów,który odbył
się w Ladku Zdroju.Dotychczas udało mi się znaleść kilka minerałów
(łączna ich waga to około 2 tony).Jestem tesz uczestnikiem wielu
wystaw i giełd minerałów.Przekraczając progi grupy dyskusyjnej mam
nadzieję,że trafiam w grono żetelnych i odpowiedzialnych osób,nie
takich,którzy licza tylko na ludzką naiwność np.pod względem
rozpoznawania minerałów(w ten sposób pozbyłem się kilku ładnych
okazów oddając je do analizy, nie wócił do mnie żaden nie mówiąc o
tym bym się dowiedział co to był za minerał).Dlatego też na mojej
półce z minerałami znajduje się kilka minerałów,których nie znam
nazwy (są to pojedyncze okazy)i nie mam zamiaru komukolwiek ich
przekazywać do analizy.Mimo,że mam wielu kolegów będących
kolekcjonerami minerałów,chętnie poznam nowych i nawiążem kontakt w
kwestji wymiany doświadczeń,minerałów i wspólnych wypraw.
pozdrowieniami i do zobaczenia na szlakach J.Zajdel.
    Ps.Wymienię lub odsprzedam około 300kg chalcedonu ze Szklar
(okazy jubilerskie)oraz wiele innych minerałów.