Nowa strona o kopalni uranu Javornik - Zalesie.

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 17:10:41 MET

Dzień dobry mineralnicy! :-)

Zapraszam Was do wizyty na stronie poświęconej czeskiej części
Gór Złotych - Rychlebske Hory, gdzie w dziale Přírodní zajímavosti
- Podzemí Rychleb, ukazał się materiał pod tytułem "Těžba uranu na
Javornicku" http://www.rychlebskehory.cz/

Autorem zdjęć i opisów jest Milan Janata który udostępnił mi kiedyś
własne materiały do budowy strony o podobnej tematyce.
http://mineraly.pg.gda.pl/promieniotworczosc/zloze_javornik_zalesi.html
Dla tych z Was którzy zaglądali na strony grupy dyskusyjnej Minerały
(minerały promieniotwórcze) część fotografii na stronie Milana Janaty
okaże się już znana, jednak obok nich znajdziecie tam nieco zupełnie
nowych, niepublikowanych dotychczas materiałów. Zapraszam. :-)

                                                       Andrzej.