Re: potrzebuję opis granodiorytu pod mikroskopem !!!

Autor: Karolcia <karrolcia_at_go2.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 19:29:16 MET

Jedynie anglojezyczne stronki
http://www.microscopy-uk.org.uk/mag/artfeb04/iwouslides2.html
http://www.union.edu/PUBLIC/GEODEPT/COURSES/petrology/ig_minerals.htm
http://www.geolab.unc.edu/Petunia/IgMetAtlas/mainmenu.html
http://www.union.edu/PUBLIC/GEODEPT/COURSES/petrology/met_minerals.htm
http://www.sknp.ing.uni.wroc.pl/mineraly.htm
http://www.cas.usf.edu/~jryan/rocksandmeteorites.html
http://fsc.fernbank.edu/Geology/GEOWEB/pmicro/Pmicro.html
http://www.microscopy-uk.org.uk/mag/artfeb04/iwouslides.html
chodzi Ci o opis szlifu na poziomie zajec z petrologii ogolnej(czyli sklad
tekstura struktura i rozpoznanie skaly) czy juz bardziej zaawansowany z
geneza , chemizmem, co swiadczy o czym w tej skale itd...??
najlepiej jednak polecam ogladanie szlifow na zywo, bo jesli chodzi o
dokladny opis to "granit" "granitowi" nie rowny
pozdrawiam!!