Re: potrzebuję opis granodiorytu pod mikroskopem !!!

Autor: Dominik <smokybeaver_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 23:31:04 MET

No tak, te linki zdecydowanie sie przydadza...

> chodzi Ci o opis szlifu na poziomie zajec z petrologii ogolnej(czyli sklad
> tekstura struktura i rozpoznanie skaly) czy juz bardziej zaawansowany z
> geneza , chemizmem, co swiadczy o czym w tej skale itd...??

tak, chodzi mi o opis raczej ogolny (str. txt., sklad i ewentualne
sklasyfikowanie), ale jesli znalazlby sie dolaczony opis bardziej
szczegolowy to chetnie sobie przecztam

> najlepiej jednak polecam ogladanie szlifow na zywo, bo jesli chodzi o
> dokladny opis to "granit" "granitowi" nie rowny
> pozdrawiam!!

No tak, jesli chodzi o dokladny opis (a o taki chodzi) to oczywiscie masz
racje, bez ogladania na zywo nie da sie tego dobrze zrobic, mimo wszystko
linki sie przydadza.

Dominik