Re: Skałki

Autor: <camilv_at_autograf.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 19:23:45 MET

"Wiem ze nikt z Was nie lubi tego robic a mianowicie identyfikacja skał - -
- Nie przesadzaj, tego nie wiemy, wiemy tylko na pewno, ze jedna osoba uwaza
to za co najmniej bezsensowne."

Zdecydowanie sie zgadzam z ostatnim zdaniem - ale milo jest w sumie
obserwowac wybor materialow budowlanych na stronie dyskusyjnej "mineraly"
,dlaczego niby nie?:):):)Pozdrawiam
- osoba

a ja sie spyta, jeśli jesteśmy w temacie, czy nie ma ktoś przypadkiem
jakiegoś taniego cementu, bo mi sie buda u psa sypie, w sumie, gdyby tą
skałkę przemienilił...

- budowniczy