Re[2]: RZĄDNY WIEDZY I MINERAŁOW - MATEUSZ Z MIŃSKA MAZ.

Autor: Tomasz <und_at_op.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 14:50:47 MET DST

> Nie rozumiem dlaczego twierdzisz, ze nie masz mozliwosci, skoro mowisz, ze tam
> jezdzisz i byles juz kilkadziesiat razy. Zamiast jedynie chodzic po gorach i
> podziwiac krajobraz, mozna tez po drodze wstepowac do kamieniolomow i
> poszukiwac mineralow. :)

   Witam
   Z tym sie musze zgodzic - chodzenie po gorach mozna polaczyc ze
   zbieranie mineralow. Ja juz tak od dawna robie. Niewazne w jakie
   gory jade - moim stalym elementem ekwipunku jest mlotek +
   przebijak:) Dzieki temu juz zdobylem wiele ciekawych okazow.
   Tak samo przed kazda wycieczka w gory staram sie zorientowac o
   geologii terenu, szukam jakis informacji o dawnych dzialalnosciach
   gorniczych. Przykladowo jak chodzilem po Schwarzwaldzie(niemcy)
   planowalem tak wycieczki, by zahaczac o jakies stare nieczynne
   kamieniolomy/kopalnie. Teraz mam w kolekcji kilka ladnych krysztalow
   fluorytu, granatu, kalcytu kwarcu:)

--
Pozdrowienia,
 Tomasz