Re: RZĄDNY WIEDZY I MINERAŁOW - MATEUSZ Z MIŃSKA MAZ.

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 13:13:28 MET DST

> Niestety nie mam mozliwosci zbierania mineralow, ponieaz mieskzma na
> mazowszu, nie mam zbyt duzych mozliwosci, aby jexdzic do dolnego
> slaska.

Na poszukiwania mineralow jezdzi sie wowczas w wakacje.

> Bylem tak jush kilkadziesiad razy, ale jak tam ejstem to
> chodze po gorach - po prostu nie mam mozliwoci, lecz chcialbym je
> miec.

Nie rozumiem dlaczego twierdzisz, ze nie masz mozliwosci, skoro mowisz, ze tam
jezdzisz i byles juz kilkadziesiat razy. Zamiast jedynie chodzic po gorach i
podziwiac krajobraz, mozna tez po drodze wstepowac do kamieniolomow i
poszukiwac mineralow. :)
Literature, ktora Ci w tym pomoze juz podalem.

ak